Jakie auto 4x4 kupić

21 Gru 2010, 12:11

Różnią się. Biedniejsze wersje nie miały plastików poszerzających, bogatsze miały i wyglądały tak http://img.turbo.fr/01443422-photo-mits ... -court.jpg natomiast pod sam koniec produkcji czyli włąśnie w okolicach 99r miały zamiast poszerzeń przemodelowane błotniki i nadkola zarówno z przodu i z tyłu http://www.chcekupicauto.pl/mitsubishi- ... 747/foto1/ a tak niczym się nie różnią oprócz tego że z powodu tych przetłoczeń snorkel do "normalnego" Pajero II nie pasuje tak idealnie.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

22 Gru 2010, 08:32

Patrzę na allegro i jest auto z 98 z poszerzonymi błotnikami [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] i młodsze z 99 bez poszerzeń [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] . Różnica w wyglądzie to masakra. To z 98 roku ma tylko dziwnie mały przebieg i oczywiście od dziadka z garażu. Znacie może te dwa auta, które byście woleli ?
Angelod
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: Lubin

22 Gru 2010, 11:14

auta zarejestrowane jako ciężarowe w Holandii nie mają lekkiego żywota - służą jako woły robocze i holowniki do lawet/przyczep. wolałbym coś z Niemcowni albo najlepiej Szwajcarii kupić.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

23 Gru 2010, 09:14

Karson napisał(a):generalnie nic. poza plastikami :wink: szukaj modelu ze sprawną blokadą tylnego mostu!
wystarczy ze sprawną ramą :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

24 Gru 2010, 21:53

Dokladnie rama to podstawa... jadac do Niemcowni pierwsze co bylo przy granicy to naprawa licznikow...dziwe duzo aut ma uszkodzone... :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

06 Sty 2011, 12:03

Znalazłem w końcu pajero II w konfiguracji jaką chciałem a więc - rocznik 98, 7 miejsc, szerokie błotniki, silnik 2,8 TD, skrzynia manual super select, klima, tempomat -wersja dość bogata - gls, z wyglądu cudo, lakier metalik miód malina. Niestety nie kupiłem bo żenująca sprawa - po prostu nie odpalił a mrozu wielkiego nie było. Kręciliśmy i tylko dymek szedł z rury a silnik ani dychnął. Pozostawiłem więc właścicielowi do naprawy, nie wiem czy świece żarowe czy coś innego, w każdym razie jak naprawi to znów pojadę go oglądać. Skoro nie odpalił nie wjechaliśmy na kanał aby go obejżeć od spodu póki co, chcę z nim podjechać do serwisu mitsubishi aby mi zrobili przegląd czy warto to kupić. W każdym razie tyle co mogłem zobaczyć to nie wiem zbytnio czemu ale jak dawałem na postoju na 2H to mrygały przednie koła i nie wiem co to znaczy, dofflocka też nie mogłem włączyć ani N i 4LLC ale to chyba dlatego że silnik nie pracował. Auto ma też jeszcze taki problem że czasem ma problem z odpaleniem i trzeba ponaciskać na takiej pompce czy filtrze paliwa - nie wiem co za ustrojstwo, pod maską, po prawej stronie w pobliżu podszybia i wtedy znów jeździ. Czy to może być jakaś pierdoła (zapowietrzanie, wężyki itp.) czy może być to coś poważnago. Jeszcze nurtuje mnie czy to nie anglik, jak powinny być gałki do skrzyni, od kierowcy zmiana biegów, od pasażera zmiana napędów ? Pomóżcie koledzy bo nie chciałbym wdepnąć na jakąś minę.
Angelod
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: Lubin
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Parkowanie równoległe w pięciu krokach
    Wielu kierowców jak ognia unika jednak parkowania równoległego, nawet jeśli w najbliższej okolicy właśnie takie miejsca są dostępne. Jak pokonać swoje obawy i dobrze wykonać ten manewr? Wiele osób uważa ...

06 Sty 2011, 14:41

nie działał silnik nie było podciśnienia, system został zainicjowany lecz blokada nie zaskoczyła z braku podciśnienie, standard, tak ma być ;)
na włączonym silniku co najwyżej może migać do ruszenia, w innym wypadki albo podciśnienia pospadały albo auto sie spsiutało :mrgreen:

BTW zanim pojedziesz do serwisu mitsubishi wejdź pod auto z 2-3 kilowym młotkiem i obij dokładnie rame,
zwłaszcza w okolicach tylnych drzwi i przed tylnymi kołami, jak Ci gdziekolwiek młotek wpadnie to jest problem :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

06 Sty 2011, 17:52

Najlepiej popytaj o jakiegoś sprawdzonego, godnego zaufania mechanika który robi w terenówkach i pojedz do niego zamiast do serwisu. No chyba że ludzie w serwisie są naprawdę ok. Często spotykałem się z opinią że serwisanci nie bardzo znają się na swojej pracy i potrafią więcej namieszać niż pomóc.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

13 Sty 2011, 15:45

Witajcie,

mam prosbe o rade - jakie auto 4x4 najlepiej kupic?

Przejezdzam jakies 4000 km miesiecznie, z czego 3800 po betonie a zaledwie 200 w terenie. Musze to niestety robic jednym samochodem, osobowek kilka juz ta metoda zajechalem... Potrzebne mi spore auto z bagażnikiem itp. Glownie na beton, ale radzacego sobie dobrze w terenie. Po glowie chodzi mi Grand Cherokee, Terrano II itp. Co myslicie? Przymierzalem sie do Cherokee`ego, ale na betonie bardzo sie meczyl (i on i ja), mam UAZa ale to juz calkowita masakra :) Jezeli Grand to jaki silnik polecacie? Jest to rozwiazanie dosyc tymczasowe wiec szukam starszego/taniego auta - chcialbym wydac na zakup okolo 20.000. Pozdrawiam,
Radek
INFLUENCE
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

13 Sty 2011, 16:34

poszukaj dostawki jeszcze Monterey/Trooper za taką kase kupisz fajne auto z V6 lub dizelkiem pod maską, względnie oszczędne i na pewno wygodniejsze niż grand :mrgreen:
ewentualnie Pajero :wink:
a jak grad to 4,7 z LPG :twisted: :mrgreen:
jak do lansu to Wranglerek :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

13 Sty 2011, 18:00

jak do lansu to Wranglerek :mrgreen:[/quote]
Wranglem 4 tys km miesięcznie? To już zakrawa o zasochizm :mrgreen:
Dobrego granda 4,7 do 20 tys ciężko będzie znależć. Tym razem też postawiłbym na Montereya. Od Pajero jednak zdecydowanie wolałbym granda nawet tego do 98 roku z 5,2 czy nawet 4,0.
Obecnie
Jeep ZJ'95 LPG + 4" MT32"
textor2
Początkujący
 
Posty: 78
Miejscowość: Z lasu

13 Sty 2011, 18:24

Aja powiem krótki albo Grand 5.2 V8 albo może Pajero Sport 3.0 V6? Wczoraj miałem okazje takiego prowadzić....co prawda nie jest tak kanapowaty jak E klasa ale jechało sięsuper, wygodny, przestronny trochę jakość plastików denerwowała ale to auto wywodzi się z roboczego Pick-up'a i to brzmienie fałki :mrgreen: Pomyśl może jeszcze nad 4-Runner :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

14 Sty 2011, 16:50

Dzieki za informacje. Nie musze sie kurczowo trzymac budzetu 20.000, a z tego co widze za 20-pare da sie juz kupic Granda V8 4,7. A co powiecie o Fronterze?
Pozdrawiam,
Radek
INFLUENCE
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

15 Sty 2011, 14:33

zamiast froty jeśli opel to Monterey
jeśli frota to isuzu rodeo :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

24 Sty 2011, 11:47

W końcu kupiłem Pajero. Tylko nie jak zakładałem 2.8 TD a 3.5 V6 24v, 208 HP,zagazowany, szerokie błotniki, rok 98., granatowy metalik. Spód zdrowy, minimalna slady rdzy ale tylko w kilku miejscach i powierzchowne. SuperSelect,automat, skóra, klima, elektryka szyb i szyberdachu, tempomat, poduszki itd, wersja GLX z Belgii, produkcja Japan. Po dwóch dniach jego posiadania jestem zachwycony. Chciałem teraz wymienić wszystkie oleje tylko coś mi ktoś gadał że w skrzyni autom. można wymieniać olej tylko jak silnik i skrzynia są zimne, czy potwierdzacie ? Mam też problem z mrugającymi przednimi kołami przy zapiętym 2H, napędy działają jak trzeba tylko to cholerne mruganie, podobno może jakis czujnik czy coś. Ile to może kosztować ?
Angelod
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: Lubin