Mandat bez zatrzymania?

18 Gru 2015, 16:29

Witam, jestem nowym kierowcą i dzisiaj prawdopodobnie przekroczyłem prędkość o ponad 10km/h i jechałem sobie dalej. W oddali zobaczyłem radiowóz. Gdy dojechał do mnie przez chwilę jechał za mną a potem zawrócił. I teraz pytanie czy jest taka możliwość, że policjanci podjechali, spisali numery i odjechali a ja dostanę niedługo mandat?
Magnet27
Obserwowany

Prawo jazdy: 03 03 2015
Auto: Nie mam

19 Gru 2015, 11:33

Na 99% mandatu nie dostaniesz, policja z reguły nie ściga tak małych przekroczeń prędkości.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III i Lancera IX
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 13
Miejscowość: Zegrze Pd
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Outlander 2019, Vitara 2017
Silnik: 2.0 150KM 1,6 120KM
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2019

19 Gru 2015, 22:17

Jeżeli policja zmierzyłaby ci prędkość którą przekroczyłeś, to poprostu by cię od razu zatrzymali. Raczej nic z tego nie będzie.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1185
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

12 Mar 2016, 18:12

Dzień dobry, wczoraj miałem bardzo podobną sytuację. Jechałem trochę za szybko i na końcu ulicy stał radiowóz, jednak nie zostałem zatrzymany, mimo że bezpośrednio minąłem stojący radiowóz. I tutaj moje pytanie, czy jest możliwa sytuacja, że zmierzyli prędkość, cyknęli fotkę i wyślą mandat pocztą? Czy ktoś słyszał o takim przypadku?
anon01
Obserwowany

Auto: Renault Clio

12 Mar 2016, 21:04

Policja nie cyka fotek i nie wysyła mandatów pocztą. Uprawnienia do cykania fotek ma tylko ITD. A tak poza tym, to widziałeś kiedyś radiowóz z fotoradarem w środku?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik