Podłączenie przycisków kierownicy do radia / Regeneracja potencjometru

Podłączenie przycisków kierownicy do radia / Regeneracja potencjometru

14 Wrz 2018, 21:18

Cześć!

W mojej Corsie C w oryginale kierownica była bez przycisków (sprawdzałem po VINie), teraz mam wersję z przyciskami, tyle że nie działają (prawdopodobnie nawet nie podłączone bo brak podświetlenia). Radio mam fabryczne, czyli CDR VDO 2005 Siemensa. I teraz pytanie - jaki jest orientacyjny koszt podpięcia tego pod radio i czy trzeba wyjmować do tego deskę rozdzielczą?

Co do potencjometru, to w owym radiu jest on już baardzo wysłużony - działa poniekąd jak chce - trzeba mieć wprawę aby uzyskać zamierzony efekt. Pytanie numer dwa brzmi następująco - czy da się go jakoś zregenerować / wymienić i czy koszty takowej operacji były by niskie?

Z góry Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Taoros
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 13
Rejestracja: 25 Lut 2017, 18:34
Prawo jazdy od: 20 05 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Opel Corsa C
Silnik: 1.2 ECOTEC 75KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Samochody klasy A - przegląd rynku Samochody klasy A - przegląd rynku
    Najmniejsze miejskie samochody mają na naszym rynku ustabilizowaną pozycję – przede wszystkim ze względu na swoją cenę, która rzadko przekracza kwotę 40 tys. zł. Co więcej, producenci coraz lepiej wyposażają ...
    Volkswagen Golf R Cabriolet Volkswagen Golf R Cabriolet
    Volkswagen zaprezentował najszybszego kabrioleta w historii marki. Golf Cabriolet w wersji R posiada silnik 2.0 TSI o mocy 195 kW/ 265 KM i rozpędza się od 0 do 100 km/h w 6,4 s. Wszystkie modele produkowane z oznaczeniem ...

  •  
    • Man 4x4, Dakar, model RC, offroad, 6
      Top Service People - SEAT, 3
      BMW Seria 3 E46, tył
      Volkswagen Golf VII 2.0 TDI Bluemotion, przód