Następny samochód do 20k, co polecacie?

26 Wrz 2023, 17:28

@galakty
Rozumiem, czyli bardziej niż kompromisy tutaj w benzynowych ceedach. No w A6 z tych roczników to nie celuję i nawet nie chcę, bo za długi do parkowania tam gdzie jeżdżę. Chodzi mi, żeby nie tylko fajnie po mieście jeździć, ale też w trasie żeby znośnie

@toyman40
Czyli tutaj jakieś pierdoły wychodza często. A co z Astrą J w takim razie jak są takie podobne? Przewijają się czasami w tym budżecie te 1.4

@szybki
Ale wcelowałeś, pewnie że nie znam się za bardzo na tym i już chciałem szukać stron z ogłoszeniami na SE i DK, żeby się rozejrzeć :)
Szyby właśnie zamknięte i deszcz nie padał, a co do pierwszego to nie zaprzeczam, nie potwierdzam :)
Nie chodzi o audiofilię, ale żeby było w miarę komfortowo i mieście i w trasach(w moim golfie też maks 115-120 km/h, bo po dluższym czasie męczy te rzympolenie silnika na ponad 4 tysiące obrotów i brakuje 6 biegu + wyższe spalanie).

@Barol
Czyli od 2012 roku już normalne kwestie eksploatacji i zależy co się trafi, a psuć się może jak każdy inny(nie aż tak tragicznie)? Trochę za duży poziom cenowy, ale takie informacje mile widziane na przyszłość w razie czego.
No właśnie te DSG też niby nie za trwałe ludzie twierdzą, ale podobno komfortowe, a u Ciebie bez problemów.

galakty napisał(a):Rzecz z TSI jest taka, że jak trafisz na minę to wydasz 10k, a w takim Auris jak trafisz na minę to wydasz 3k :D

Dlatego wypytuję Was, żeby się choć trochę przygotować i nie trafić na te najgorsze :)

PabloTrek napisał(a):Golf spoko, sam myślę po mk4 1,8T o szóstce z tsi ale 20k to troszkę mały budżet na coś sprawdzonego i dobrego.

Witam Kolegę z klanu golfów :) Też chciałem 1.8T bo to zawsze można podnieść moc i za więcej wystawić a do tego solidne 1.8, ale akurat ten się trafił i byłem znacznie młodszy to inaczej się myślało.