Rozrząd

  • Tematy z tagiem "Rozrząd"
    Postów
    Odsłon
  • audi a6, mercedes e-klasa, bmw e46, vw passat albo golf
    0
    2645
    witam:)zastanawiam sie nad kupnem auta do 22 tys zl. w gre wchodza wyzej wymienione auta, jednak niewiem ktore z nich bedzie najwdzieczniejsze. Myslalem na mocnym dieslem bo lubie czuc troszke mocy pod pedalem ale doszly mnie sluchy ze: w audi silnik 2,5 lubi sie psuc i rozrząd jest strasznie drogi, bmw e46 320 nie znam opini uzytkownikow a chcialbym poznac, vw passat 1,9 ponoc dobre ale zawieszenia ...
  • Passat 2.0 ALT + LPG - POMOCY!!!
    3
    3626
    Witam Od kilku tygodni walczę z następującym problemem: Auto Passat 2002r silnik 2.0 z lpg ma problemy z odpalaniem, obojetnie czy silnik cieply czy zimny. Wystarczy ze auto postoi ok 1h i juz trzeba "chechłać". Zaskakuje czasem od razu ale wtedy gaśnie po ok 2 sekundach, ale częściej jest tak że trzeba pokrecic ok 5 sekund i dluzej i wtedy zaskakuje i juz pali dobrze. W czasie pracy ...
  • GOLF 4 czy AUD A4
    16
    2927
    Witam w niedługim czasiem chce kupic samochod i bedzie to moje 1 auto za bardzo sie nie znam na samochodach wiec chcialem sie doradzic dysponuje okolo 20 tys co doradzacie kupic a moze jeszcze cos innego ?? chcialbym aby po zakupie tego auta koszty przy utrzymaniu nie byly bardzo duze... z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi pozdrawiam
  • Carina czy Carisma?
    1
    1263
    Witam wszystkich. Planuję zakup Cariny lub Carismy za ok. 7-8 tyś z silnikiem benzynowym 1,6. Interesuje mnie które z tych aut jest najbardziej ekonomiczne i komfortowe (przede wszystkim ciche)? Jak te silniki znoszą instalację gazową (podobno Cariny na ubogą mieszankę maja utwardzone zawory i gniazda, więc gaz im nie szkodzi)? No i jak jest w tych autach z korozją karoserii? Który samochód ...
  • Opinia o częściach JC
    1
    1073
    Muszę wymienić rozrząd, a póki co to jedyne części mieszczące się w moim budżecie to części wyprodukowane przez JC, czyli te najtańsze w InterCars Pasek rozrządu to mogę sobie kupić ContiTech( Continental jeżeli dorbze rozumiem ) ale na rolke i napinacz SKF'u to mnie nie stać :/ Czy warto w ogóle w JC zainwestować?
  • Fiat Brava-drobny problem z przełączeniem z benzyny na gaz
    4
    2305
    Witam! Mam taki mały problem, który objawia sie następująco: Przy zimnym silniku nie bardzo chce przełączyć automatycznie i ręcznie na gaz. Po rozgrzaniu silnika problemy zanikają i działa OK. Było cos sprawdzane, rozkręcany parownik, kręcone obroty, sprawdzanie i poprawianie szczelności. Wszystko OK. Co to może byc?
  • Fiat albea wymiana rozrzadu.
    9
    8401
    witam co ile tysiecy powino sie wymieniac w tym samochodzie rozrzad?
  • Mazda 6 , wymiana rozrządu
    1
    12981
    Po ilu kilometrach wymieniamy rozrząd w silnikach 2,0 \ 2,3 benzyna i 2,0 diesel.
  • Rozrząd Laguna
    1
    3246
    Witam mam laguna 99r i przyszła pora na wymiane rozrządu. Jakie konkretniej części trzeba zakupić bo pewnie zechce poszukać ich w sklepach na necie. I orientacyjnie jeżeli ktoś wie jaki może być średni koszt wymiany rozrządu w/w aucie?
  • opel astra 96 rok 1.7tdl
    4
    1929
    witam mam problem z popychaczami zaworów silnik się zazgrzeje i łamią sie popychacze zaworów stało mi sie tak 3razy niewiem co jest grane regulatory za karzdym razem po zdjęciu wałka były wyciskane wszystko nowe dobrze ustawione a mimi to po zagrzaniu sie silnika pękają dzwigienki.jerzeli ktos sie spotkał z tym to prosze o pomoc silnik 1.7 diesel oploski pozdrawiam
  • seat ibiza rok 2002 rozrząd silnik 3 cylindrowy
    1
    2199
    Witam! rok temu wstawiłem nowy rozrząd (napinacz, rolki,świece) łańcuszek został stary. auto zostało w tym czasie rozregulowane, na nowo trzeba było je ustawić. rok po tym wszystkim czyli w tej chwili pojawił sie (chyba) ten sam problem. auto działało a teraz nie można go zapalić. Świece były zalane po wyczyszczeniu auto dalej nie odpowiada. Proszę o pomoc!!! czy łańcuszek mógł przeskoczyć?
  • Uszkodzony rozrząd 1.9 TDI - potrzebna pomoc
    2
    3048
    Witam wszystkich !!! W moim Golfie MK 4 1.9 TDI ( 90PS ) '98 r. stanęła pompa wody, przez co pasek rozrządu przeskoczył o jakieś 1-2 zęby. Z tego co wiem to uszkodził się napinacz paska rozrządu, Wałek rozrządu jest w całości lecz widać ze wyszczypał sie kawałek jego powierzchni, zbita szklanka która zablokowała sie w głowicy... Potrzebuje dobrej rady 1) Czy przy takiej awarii mogła pęknąć głowica, ...
  • Twingo 96r. - Wymiana części
    2
    2836
    Witam. Mam takie oto zapytanko. Chodzi mi dokładnie, czy jest ktoś poinformowany co ile w Renault Twingo 1.2 wymienia się podstawowe części typu: - Pasek alternatora, - Pasek rozrządu -> tutaj nie jestem pewien, ale z tego co wiem w Twingo jest chyba łańcuch, niby tego się nie wymienia i jest wieczne, ale podobno co parę set tysięcy też można zmienić, - Olej Nie wiem czy o czymś nie zapomniałem, ...
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mazda5 bardziej elegancka, praktyczna i bezpieczna Mazda5 bardziej elegancka, praktyczna i bezpieczna
    Mazda5 to model, który wprowadził przesuwane drzwi boczne do świata minivanów. Dostępny w trzech nowych kolorach karoserii – czerwonym Zeal Red, czarnym Jet Black i szarym Meteor Grey. Wnętrze samochodu ...
    Sześć na dziesięć dużych firm chce zrezygnować z diesla Sześć na dziesięć dużych firm chce zrezygnować z diesla
    Rynek flotowy systematycznie odwraca się od technologii Diesla. Zgodnie z wynikami ankiety przeprowadzonej przez RAC Business, 62 proc. firm rozważa wycofanie ze swojego parku samochodów zasilanych olejem napędowym. ...
  • Freelander 2.0 di 99r.(model 2000)-elektryka i instr.
    13
    3734
    Witam!Niedawno zakupiłem Landka Freelandera diesel 99 długi.Kilka rzeczy w nim nie działa z elektryki a mianowicie: tył wycieraczka+spryskiwacz(jeśli takowy tu jest,bo przełączniki są przy liczniku),przeciwmgielne tył(też jest przełącznik ale tak dziwnie chodzi),i chyba żarówka przepalona w panelu sterowania powietrzem.Mam pytanie co może być powodem i co muszę sprawdzić zanim oddam go do jakiegoś ...
  • Opel corsa b 1.0 - Rozrząd co robić?
    2
    11594
    Witam Niedawno nabyłem swój pierwszy samochód Opla corse b silnik 1.0, 12V, Ecotec - rocznik 1998 przebieg 68.000 w samochodziku wszystko gra, ale martwi mien pasek rozrządu a raczej łańcuszek co ile trzeba go wymieniac, i czy wogule bo słyszałem wersje ze zostawia sie go dożywotnio, bardzo bym prosił o fachową porade.
  • Escort 1.4 kat - za duze spalanie :(
    4
    3444
    Witam! kupilem forda escorta 96 r, 3- drzwiowy, pojemnosc 1.4. Zatankowalem dwa razy do pelna (+/- 55l benzyny) i wyszlo mi ze spala 11.5 litra na 100 km ! chyba stanowczo za duzo? Tymbardziej ze nie tylko jezdze na krotkich odcinkach. co Wy na to? Jezdze w miare spokojnie, staram sie nie przeciagac na zadnym biegu powyzej 3.5 tys obrotow. Wiadomo, czasem przeciagne go jak potrzeba wyprzedzic ...
  • 4x4 do 10.000zł
    12
    2735
    Dzień dobry Ja widać nowy jestem na forum ale chciałbym poradzić się was w dwóch tematach. Ogólnie chodzi o terenówkę w tym temacie jestem zielony chciałbym się od was dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy kupnie takiego auta chodzi na przykład ze posiada napęd na 4 kola ,reduktory ,blokady mostów i w ogóle dużo różnych rzeczy .gdzie zajrzeć sprawdzić luz czy jego brak .Gdzie ma stuknąć gdzie puknąć ...
  • Jakie kombi do 15tys. zł.
    5
    2092
    Witam wszystkich Chcałbym kupić autko troszke większe tzn kombi... Bardzo spodobało mi sie V40 jednak opinie są różne... że dosć awaryjny, drogie częsci i dużo pali... przynajmniej T4 Moje założenia: - rok produkcji 97 i w góre - silnik do 2.0 max (im mniej tym lepiej jednak ze 120KM najmniej) - ekonomia bardzo ważny czynnik ale bez przesady jak spali 8 benki w miescie bedzie spoko, moze być ...
  • Prosze o porade - mam do dyspozycji 12 000 zł.
    6
    2172
    Jestem na kupnie samochodu. Mam do dyspozycji 12 000 zł. Na oku mam trzy auta BMW E36, Fiat Punto II-III, Golf 3, Mazda 323 f. Ktore auto polecacie? pozdrawiam Dawid
  • VW Polo 99' 1.4 benzyna problem z odpaleniem
    9
    18208
    Witam, samochód VW Polo III generacji 99 rocznik silnik 1.4 litra benzyna i nie wiem u diabła ila ma koni, bo w dowodzie nie jest napisane. Problem jest tego typu: samochód przy lekko chłodniejszych dniach, deszczowych, pochmurnych ma spory problem z odpaleniem. Są dwa obiawy, albo zapali bez problemu (to w cieplejsze dni) ale zaraz zgaśnie, albo ma problemy z zakręceniem ale ostatecznie odpala ...
  • Ford escort problem z jazdą
    6
    1207
    witam wszystki mam nadzieje ze tym razem mi ktos pomoze bo zawsze mozna tutaj liczyc na fachowa pomoc.wiec tak. przy dodawaniu gazu to mi tak autem szarpie auto jest napedzane benzyna..silnik 1.4 rok 1997.moja teoria to taka aby wymiecic moze filtr paliwa napiszcie co to moze byc za przyczyna..
  • BMW, VW, inne problem jedne 14k zł i głowa pełna pomysłów.
    2
    1175
    Witam wszystkich serdecznie. Od ponad dwóch i pół roku jeżdżę VW Golfem III w silniczku 1.9d czyli ekonomiczny 64 konny silnik. Sytuacja finansowa, powoli mi się prostuje stała praca niezłe zarobki, więc pora na zmianę autka. A tu przychodzi już większy ból, nie mam zamiaru kupować czegoś czego bym żałował potem przez połowę życia. Tak sobie postawiłem że minimalny rocznik to 1995. Powiem tak autka ...
  • Focus diesel - PROSZE O POMOC nie chce odpalić
    1
    2133
    A więc tak jechałem do końca, a po zgaszeniu nie chciał odpalić początkowo myślałm że to brak paliwa, próbowłem odpałić go na pociąg po zatankowaniu ale nawet nie chycić , zdarzało sie że gdy miał mało paliwa (poniżej 1/4 zbiornika ) zgas w czasie jazdy ale potem odpalał .Narazie wiem że rozrząd jest w porządku pompa podaje paliwo do wtrysków po odkreceniu przewodu ale nie wiem pod jakim ciśnieniem.Prosze ...
  • Avensis vs Vectra na pewno w kombi
    7
    1959
    Witam Chcę kupić kombika do +/- 17000. Myślę o Toyocie Avensis z rocznika 1998-1999. aczytałem się troche dobrego o tych autkach. Ewentualnie ten sam rocznik (brzydsza) Corolla. Paru znajomych odradza mi japońca z tego rocznika. Namawiają mnie za to na Vectre. Prosze o podpowiedź. Może warto zastanowić się nad jeszcze innym autkiem? Z góry dzięki i pozdrawiam Robert
  • FORD FOCUS mrowienie w pedaach problemy proszę o POMOC!
    0
    1499
    Witam, bardzo proszę o radę, gdyż odwiedziłem już wiele servisów w tym autoryzowany i nikt nie jest mi w stanie pomóc:( Niedawno zakupiłem forda focusa 1 1,8 benzyna 115KM, sean, r.1999r. Mam z nim jeden drobny, ale bardzo uciążliwy problem. Czuje mrowienie z pedałach, tylko podczas jazdy, szczególnie na dużych obrotach. Tak jakby silnik przenosił jakieś drgania na pedały. W każdym z odwiedzanych ...
  • Astra II Problem z silnikiem
    7
    1665
    Mam astre II z silniem 1.6 benzyna...problem dotyczy silnika popierwsze dlaczego na bagnecie nie ma sladu oleju jak biore palcem koncowke to ona jest delikatnie zwilzona olejem a powinna byc bardzo...z tym moze wiazac sie to ze slychac klekotanie w silniku tak mi sie wydaje bo dokladnie nie wiem byc moze to cos innego kontrolka w samochodzie sie nie pali chyba ze czujnik jest oszukany ale mysle ...
  • opel vectra 1.6 91r. - rozrząd...
    4
    4922
    jak to jest z rozrządem w vectrach. Wczoraj mi się zepsuł rozrząd i na szczęście w takim położeniu że nic innego się nie uszkodziło. Mechanik powiedział że miałem farta, że akurat tak to nawaliło. Ale koledze też się ostatnio w vectrze sie zepsuł rozrząd i też nic innego się nie zepsuło. Czy tam jest jakiś rozrząd bezkolizyjny, jak to ktoś ostatnio nazwał, czy obaj mieliśmy farta, że akurat tak ...
  • AUDI A3 vs Audi A4 B5,B6 kontra GOLF 4
    8
    10416
    Witam Was serdecznie... Chce zasięgnąć waszej porady odnośnie wyboru auta miedzy Audi A3 a Audi A4 (B5,B6) a Golfem 4 wszytko interesuje mnie w TDI. Słyszałem rożne opinie . Audi A3 - silnik TDI - twarde zawieszenie, małe ( za to trwale z dobrymi osiągami) Audi A4 - bardzo złe zawieszenie na nasze drogi (wahacz owe) Podobno lepsze jest Audi A3 Golf 4 - dobre autko ale podobno przegrywa w jakości ...
  • WYCENA NAPRAW
    12
    1759
    witam! musze oddac samochod (UNU)do mechanika a nie wiem jakies kwoty sie spodziewac z ust mechanika...musze zmienic rozrzad czyli napinacz i pasek, swiece z czego swiece juz mam czyli sama wymiana i uszczelki a pierwszorzednie pod głowica... no i jakies tam zabiegi kosmetyczne ale to juz mało wazne...czy ktos mi powie ile to moze kosztowac?
  • CC 700,kat '97 Kontrolka oleju, olej, rozrzad
    9
    5849
    Witam! Gdy przekrecam kluczyk w pozycje "zaplon" to nie pali sie kontrolka oleju. Czy po prostu przepalila sie zarowka, czy moze jest to swego rodzaju ostrzezenie? Pamietam, ze jak zdechl mi alternator to kontrolka ladowania tez nie swiecila. Drugie pytanie, mianowicie... Nie wiem jakim olejem jest teraz zalany? Niedlugo bede musial zmienic i nie bardzo wiem jaki powinienem kupic. Trzecia ...